http://گروه%20مشاورین%20املاک%20برتر
http://گروه%20مشاورین%20املاک%20برتر

فروش اینترنتی ملک : اینترنت چه نقشی هنگام فروش ملک شما ایفا می کند

اگر شما هم جزو بیشتر مصرف کنندگان ایرانی باشید ، احتمالاً برای یافتن اطلاعات مورد نیاز ، تماس با دوستان و خانواده و حتی خرید ، از اینترنت استفاده می کنید . شاید عنوان خرید و فروش اینترنتی ملک را نیز جستجوه کرده باشید . عصر مدرن ما به دلایل خوبی به نام “عصر اطلاعات” خوانده می شود ؛ زیرا اکنون با کلیک بر روی یک دکمه می توانید آنچه را که به دنبال آن هستید به راحتی پیدا کنید. اینترنت اصلی ترین وسیله ای است که برای این منظور استفاده می شود.

تاثیر اینترنت بر خرید و فروش ملک

خرید و فروش اینترنتی ملک چیست؟

بسیاری از صنایع با تأثیر اینترنت بر زندگی مدرن ، مجبور به رشد و تغییر شدند و املاک و مستغلات نیز از این قاعده مستثنا نیست. اکنون چشم انداز بازاریابی املاک و مستغلات در رسانه های مختلف به چشم می خورد که موفق ترین کمپین های بازاریابی نشان دهنده این تنوع است.

به طور سنتی ، مشاوران املاک و مستغلات ، از رسانه های چاپی برای تبلیغ املاک برای فروش استفاده می کنند که می تواند شامل آگهی ها و تبلیغات در روزنامه ها باشد. مشاوره های رو در رو نیز با استفاده از ابزارهایی مانند جلسات مذاکره، مراجعه حضوری و جلسات بازدید از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.

امروزه نیز مشاورین املاک از همین استراتژی ها استفاده می کنند ؛ اما موفق ترین آنها سطح بالایی از بازاریابی آنلاین را نیز در استراتژی های تبلیغاتی خود گنجانده اند. همانطور که شما مشاورین املاک برتر را با استفاده از داشبورد آنلاین ارائه شده در amlak-bartar.ir مشاهده می کنید ، به استراتژی هایی که هر یک از آنها در خرید و فروش اینترنتی ملک استفاده می کنند و نحوه ترکیب روش های سنتی بازاریابی با فناوری دیجیتال توجه کنید.

چرا بازاریابی اینترنتی مهم است

جدیدترین بررسی ها نشان می دهد که اینترنت می تواند مفیدترین ابزار فروش ملک باشد که در اختیار فروشنده است. طبق یک گزارش از املاک و مستغلات استرالیا ، در سال 2008 ، 40٪ از تبلیغات منتهی به سوالات خریداران ناشی از تبلیغات اینترنتی است. این در حالی بود که 27٪ از رسانه های چاپی ، 13٪ مربوط به مراجعه حضوری و 9٪ به دلایل دیگر بوده است.

از زمانی که اینترنت طی چند سال گذشته به محبوبیت بالایی دست یافت ، درصد بازاریابی که از طریق منابع آنلاین به دست می آیند افزایش یافته است و بررسی های اخیر نشان می دهد که این آمار نزدیک به 50٪ است. برخی از نمایندگان املاک و مستغلات این میزان را تا 80٪ اعلام کرده اند.

این نتایج نشان می دهد که اگرچه روش های سنتی تبلیغات هنوز هم مهم هستند ، اما اینترنت به عنوان یکی از مؤلفه های اصلی فعالیت های بازاریابی موفق در نظر گرفته شده است. مهم است که استراتژی بازاریابی خود را مطابق با آمار و اطلاعات محلی با کمک یک مشاور حرفه ای املاک و مستغلات تنظیم کنید. با این حال ، به طور کلی بهترین شانس موفقیت ، حاصل ترکیبی از بازاریابی آنلاین و سنتی است. این روش به شما کمک می کند تا در کمترین زمان ، با بالاترین قیمت ، بهترین شانس فروش خانه خود را داشته باشید.

فروش اینترنتی ملک یا بازدید حضوری؟

در حال حاضر ، بیشتر فروشندگان تنها بخشی از هزینه بازاریابی خود را صرف تبلیغات آنلاین می کنند. این ممکن است به دلیل عدم آگاهی در مورد تبلیغات اینترنتی باشد ، اما اگر این روند را پشت سر بگذارید ، فرسنگ ها جلوتر از رقبا خواهید بود.

تحقیقات سال 2008 از گزارش املاک استرالیا نشان داد که از هر 10 نفر ، 9 نفرشان از اینترنت برای جستجوی املاک و یا خرید و فروش اینترنتی ملک خود استفاده می کنند. برای جلب نظر و توجه بیشتر این افراد ، می توان املاک را در بسیاری از سایت های آنلاین قرار داد که ترافیک گسترده ای دارند. بسیاری از نمایندگان املاک و مستغلات برای افزایش ترافیک و احتمال فروش مناسب ، تصمیم می گیرند املاک را در وب سایت های مختلف قرار دهند.

استفاده از سایت های معتبر یا پرتال های املاک و مستغلات هنگام تبلیغات آنلاین شروع بسیار خوبی است ، اما استراتژی های دیگری نیز وجود دارد که می تواند به کار رود. مشاورین املاک و مستغلات نه تنها از سایت های املاک استفاده می کنند بلکه املاک را در منابع دیگر نیز قرار می دهند. این منابع می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • وب سایتهای اطلاع رسانی
  • وبلاگها
  • انجمن ها
  • فیدهای RSS
  • مقالات مرتبط با موقعیت جغرافیایی
  • فرم های ثبت اطلاعات مشتریان بالقوه

هنگامی که شما مشاورین املاک و مستغلات را با یکدیگر مقایسه می کنید ، حتما از پیشینه آنها در بازاریابی آنلاین سؤال کنید. انتخاب یک مشاور املاک و مستغلات که دانش قوی در مورد استراتژی هایی مانند بازاریابی از طریق موتور جستجو ، تبلیغات برای هر کلیک و شبکه های اجتماعی دارد ، می تواند به طور موثرتری به شما کمک کند.

روش های سنتی بازاریابی که همچنان موثر هستند

بازاریابی اینترنتی باید یک نیروی محکم در پشت هرگونه تبلیغات موفق باشد. با این حال ، شکل های سنتی بازاریابی نیز می تواند بسیار مؤثر باشد و در جهت تقویت تأثیر مؤلفه بازاریابی آنلاین باشد.

روزنامه ها و مجلات ، دو نوع بازاریابی کاملاً مرتبط هستند. همچنین لیست ، عکس و مقالات تبلیغاتی در رسانه های چاپی. یک مشاور املاک و مستغلات ممکن است با یک تبلیغات مستقیم از طریق پست الکترونیکی ، خریدار را به خود جلب کند ، یا خبرنامه های پستی ، کارت پستال ها و نامه ها را ارسال کند. خریدارانی با ارزش های سنتی ، از شماره تماس شخصی درج شده در پشت نامه قدردانی می کنند.

مهم نیست که چگونه ولی موفق ترین فروش ها مرهون داشتن مشاوری است که مشتریان بالقوه را دنبال می کند. پیگیری تمام این مشتریان ، اطمینان از روی گردانی خریداران از بازدید حضوری ملک است. مشاور واقعی املاک و مستغلات قادر به پیگیری مراجعان حضوری ، تبلیغات چاپی یا اینترنتی و آنلاین و ایجاد یک گزارش از خریدار بالقوه است. این رابطه همان چیزی است که در نهایت به فروش ملک ختم می شود.

ترسیم یک راهبرد درست همراه با یک مشاور املاک حرفه ای

برخی از نمایندگان املاک و مستغلات در مورد تاکتیک های بازاریابی آنلاین از سایرین آگاهی بیشتری دارند. اینترنت می تواند یک منبع تبلیغاتی شگفت انگیز باشد و باید بخشی اساسی از هرگونه فعالیت موفق در بازاریابی باشد. با این حال ، این روزها قرار دادن یک تبلیغ آنلاین به تنهایی کافی نیست. حتماً نماینده ای را انتخاب کنید که تبلیغات اینترنتی را با پیگیری های مناسب ترکیب کند. پیگیری اینترنتی ممکن است نیازمند زمان و تلاش بیشتری باشد ، اما می تواند روشی مؤثر برای فروش باشد. خریداران حتی می توانند از طریق ابزارک ها با استفاده از درگاه های املاک و مستغلات مانند amlak-bartar.ir ، ملک را در گوشی هوشمند خود جستجو کنند. راه هایی که می توانید برای جستجوی ملک جستجو کنید در چند دهه گذشته چندین برابر شده است ، بنابراین بهتر است این فرصت های اینترنتی را از دست ندهید.

در مورد این سایت ها یا کانال های احتمالی با مشاور ملکی خود بحث کنید تا یک استراتژی بازاریابی ایجاد کنید که بهترین اثر را برای شما داشته باشد. استفاده از تبلیغات آنلاین در مقایسه با سایر اشکال تبلیغات سنتی ، به وقت ، هزینه و تلاش بسیار کمی نیاز دارد و آن را برای بیشتر شرایط ایده آل می کند. با این وجود ، مهم نیست که چه روشی برای تبلیغات انتخاب می کنید ، این تلاشی است که مشاور ملکی شما برای پیگیری مواردی به کار می برد که در نهایت مشخص می کند موفقیت شما در فروش چگونه است.

Search for real estate online – symbols on computer keyboard

آینده بازاریابی آنلاین املاک و مستغلات و فروش اینترنتی ملک

اگرچه ممکن است که اینترنت در آینده ، فرم های سنتی بازاریابی مانند رسانه های چاپی و مراجعه حضوری را حذف کند ، اما در حال حاضر به نظر می رسد بهترین رویکرد یک رویکرد چند جانبه است. امروزه کارآمدترین نمایندگان املاک و مستغلات ، به بازاریابی سنتی مسلط هستند ، اما هنوز قادر به پذیرش اشکال جدید تبلیغات از وبلاگ نویسی یا رسانه های اجتماعی نیستند. موفق ترین مشاورین املاک همچنین می دانند چگونه خانه خود را به محض ورود خریداران به خانه ، ایجاد روابط و انجام تحقیقات در بازار ، به بهترین شکل ممکن جلوه دهند و آن را بفروشند.

همانطور که می بینید ، عوامل بسیاری وجود دارد که در فروش موفق نقش دارند. استفاده از اینترنت یکی از جنبه های مهم معاملات املاک و مستغلات است که امروزه رواج پیدا می کند. بهتر است یک نماینده املاک و مستغلات را پیدا کنید که ضمن دیدن روند فروش از یک دیدگاه جامع ، فن آوری های جدید را پذیرفته باشد.

حرف آخر

اکنون با ثبت اطلاعات خود در سایت اختصاصی املاک برتر ، جستجوی خود را برای یک مشاور حرفه ای املاک و مستغلات شروع کنید. و بتوانید مشاور املاک حرفه ای را پیدا كنید كه بتواند تعادل مناسب بین فرم های آنلاین و سنتی بازاریابی را برقرار كند و سود شما را به حداكثر برساند.

اشتراک گذاری Telegram Facebook WhatsApp Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.