http://گروه%20مشاورین%20املاک%20برتر
http://گروه%20مشاورین%20املاک%20برتر

نکات کلیدی برای موفقیت مشاور املاک

قرار گرفتن در صدر لیست بنگاه های معاملات املاک، هدف هر بنگاه معاملات ملکی است که به دنبال گسترش این صنعت هستند. در این راه، موانع و چالش های زیادی وجود دارد که باید بر آنها غلبه کنید؛.برخی از کارگزاران املاک مثل مشاور املاک برتر در ارومیه، مشاورانی دارند که آنها را در این راه راهنمایی می کنند. این فقط قسمتی از کل کاری است که کارگزاران املاک باید مورد توجه قرار دهند تا بتوانند حرفه و تجارت خود را ترقی دهند.

معتبرترین مشاورین املاک در این باره توصیه هایی دارند که کارایی آنها در این حرفه اثبات شده است. این موارد عبارتند از:

1. مشاور املاک نباید سودجو باشند

هرگز مشتریان خود را فریب ندهید

به خصوص کارگزاران مشاور املاک نباید مشتریان را فریب دهند. آنها باید مشتریان خود را راهنمایی و کار آنها را تسهیل نمایند. وقتی کسی احساس کند که گول خورده است احتمالا از فروشنده، رنجیده خاطر خواهد شد. به جای فریب دادن مردم، به آنها مشاوره و آموزش دهید و مشتریان خود را در مسیر اهدافی که برای شما توصیف کرده اند، نگه دارید. این امر، نیازهای مشتری را بر نیازهای مشاور املاک، مقدم می کند.

2. کارگزاران مشاور املاک باید نیازهای مشتری را بشناسند

خواسته های مشتری را بشناسید

بهترین قسمت از مشاوره، شناخت نیازهای مشتری است. وقتی کارگزاران مشاور املاک روی نیازهای مشتری ها متمرکز شوند، اعتماد ایجاد خواهد شد. و این اعتماد، باارزش ترین دستاورد در این حرفه است. اعتماد، منجر به ایجاد موقعیت ها و فرصت های بسیار عالی در این صنعت و نیز تقویت روابط شما با مشتریان خواهد شد.

3. مشاور سخت کوش و صادقی باشید

مشاور املاک باید سخت کوش و صادق باشد
سخت کوشی و صداقت، رمز موفقیت مشاورین املاک است

کلید موفقیت برای یک مشاور املاک، یک نکته بسیار ساده است؛ سخت کوشی و صداقت. وانمود نکنید که تمام پاسخ ها را می دانید در حالی که پاسخی برای این سوالات ندارید؛ زیرا در این کار، باارزش ترین دارایی شما، اعتبار و شهرت شماست. به مشتریان خود اطمینان دهید که پاسخ را خواهید یافت و اقدام خواهید کرد. هرگز، به هیچ عنوان دروغ نگویید.

4. چندین مورد را پیشنهاد دهید

به عنوان مشاورین املاک نباید سر مشتری کلاه بگذارید

یک مشاور املاک قابل اعتماد باشید. به جای اینکه مشتری ها را مجبور به پذیرفتن تنها یک گزینه نمایید، با ارائه چندین پیشنهاد، می توانید آنها را به سمت بهترین انتخاب راهنمایی کنید. مشاورین املاک اغلب بر این عقیده هستند که اگر راه حل ارائه شده، دقیقاً مناسب افراد نباشد، و باعث از دست رفتن مشتری شود، ولی اعتمادی که به واسطه صداقت ایجاد شده است، ارزش ماندگارتری نسبت به هرگونه سود مالی دارد.

5. انسانیت به خرج دهید

بسیاری از آموزش های کارگزاران مشاور املاک در امر فروش، رسیدن به چشم اندازی است که بر پایه آن، کاری را که لازم است، انجام دهند؛ قرارداد را امضا کنیم و معامله را به انجام برسانیم. شما معتمد مردم هستید بنابراین مسئولیت نهایی شما، خدمت رسانی به مشتریان است. وقتی با اهداف ذهنی خود و نه اهداف مشتریان پیش روید، اعتماد آنها را از دست خواهید داد. وقتی نیت شما، کمک به آنها در رسیدن به هدفشان باشد، اعتماد به وجود خواهد آمد؛ و به طبع آن، موفقیت و پیشرفت هم حاصل خواهد شد.

6. هر مانعی که بر سر راه شماست از میان بردارید

به عنوان مشاور املاک برای خود یک شعار بدین مضمون قرار دهید: ” به چیزی، جز انجام کارم اهمیت نمی دهم”. این شعار در خرید و فروش کاربردی است. نسبت به چالش هایی که در مسیرتان با آن مواجه می شوید بی تفاوت باشید و هر چه که هستند حلشان کنید!

7. سعی کنید میان دخل و خرجتان توازن ایجاد کنید

پرداخت اجاره، این توازن را برهم می زند. اگر مالک مشاور املاک باشید، این توازن ایجاد می شود. با مالکیت املاک، شما می توانید در قبال املاک خود وام دریافت نموده و کسب و کار خود را گسترش دهید. البته تسهیلات مسکن برای مستاجرین نیز پرداخت می شود.

8. سرتان به کار خود باشد

به عنوان مشاور املاک سرتان به کار خودتان باشد و با مشتری خود و فروش محصول و یا خدمت رسانی به آنها مشغول باشید. در تلاش برای فراهم کردن بالاترین سطح خدمات ورضایت برای مشتریان خود باشید. خود را درگیر حل کردن مشکلات آنها و گسترش کسب و کار خود نمایید. اکثر مسئولین فروش فقط فاقد نظم بوده و کاری نیستند. در کل، هیچ فروشنده موفقی را نخواهید یافت که درگیر کار خود نباشد.

9. همواره آماده کمک باشید

باید فکرتان همواره کمک به مردم باشد. اگر با اطلاعات، دانش و مهارت خود آماده کمک به مردم باشید، شما اولین کسی خواهید بود که هنگام نیاز به خدمات حرفه ای یا مشاوره، به ذهنشان خطور خواهید کرد. اعتبار و شهرت شما به واسطه کارهایی که می کنید ساخته می شود، نه حرفایی که می زنید.

10. مشاور املاک باید شنونده خوبی باشند

شنونده خوبی بودن، رمز موفقیت در فروش است. گوش دادن نشان می دهد که شما به حرف های مشتریان خود دقت می کنید و فکر آنها برای شما مهم است. همچنین درک نیازها و خواسته های حقیقی مشتری و کمک  به آنها را راحت می کند. گاهی فقط کافی است آنها را متقاعد کنیم. در این موارد، فقط باید به حرفای آنها گوش دهید و گفته های آنها را تصدیق کنید و به آنها حق دهید.

11. برای چالش های مشتریان راه حل مستقیمی بیابید

بزرگترین مانع موفقیت مشاور املاک در برابر مشتری ها، سردرگم شدن و گیج شدن آنها است که این امر مانع از رسیدن آنها به اهدافشان می شود. یکی از چالش برانگیزترین این موانع، در مورد مشاور املاک می باشد. نشان دهید که چگونه خدمات شما می تواند موانع و مشکلات پیچیده را از بین ببرد که این امر برای فروش، ضروری است.

12. ارتباط همیشگی خود را با مشتری تضمین کنید

مشتری نمی داند که آیا شما فقط تا زمانی وجود خارجی دارید که مشتری در حضور شماست؟  شما بهترین بیلبورد برای برند خود هستید. ارتباط مداوم و تبلیغ با نام و برند خود، تنها راه است که به مشتری خود اطمینان دهید که شما همیشه حضور دارید و هستید. باید برای تبلیغات هزینه کنید تا درآمد کسب کنید. اگر نام شما به گوش کسی نخورده باشد، کسی نخواهد دانست که برند شما وجود دارد؛ یا شرکت شما چه خدماتی ارائه می دهد. تبلیغات باعث سود و موفقیت شما نیز خواهد شد.

13. فعالیت شما به عنوان مشاور املاک به نتیجه خواهد رسید

هرچه تماس های شما بیشتر باشد وارد پدیده های شبکه ای گسترده تری خواهید شد؛ هرچه بیشتر پیگیری کنید، فروش بهتر و سود بیشتری عاید شما خواهد شد. کارهای خود را پیگیری کنید تا ببینید که هرچه کار انجام دهید به همان اندازه معامله خواهید کرد. جلسات ایده پردازی بسیار موثر هستند ولی فعالیت هایی که مستقیماً با تولید بیزینس های جدید مرتبط است باعث افزایش معاملات خواهد شد.

اشتراک گذاری Telegram Facebook WhatsApp Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.